Walaupun Belum Ditayangkan,Sekuel, 'Mile 22' Kini Sudah Dalam Proses Perbincangan

Walaupun Belum Ditayangkan,Sekuel, 'Mile 22' Kini Sudah Dalam Proses Perbincangan - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Walaupun Belum Ditayangkan,Sekuel, 'Mile 22' Kini Sudah Dalam Proses Perbincangan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Walaupun Belum Ditayangkan,Sekuel, 'Mile 22' Kini Sudah Dalam Proses Perbincangan
link : Walaupun Belum Ditayangkan,Sekuel, 'Mile 22' Kini Sudah Dalam Proses Perbincangan

Baca juga


Walaupun Belum Ditayangkan,Sekuel, 'Mile 22' Kini Sudah Dalam Proses Perbincangan

STX kini sedang merancang untuk sekuel filem Mile 22 yang diarahkan oleh Peter Berg dan dibintangi oleh Mark Wahlberg. Ini ialah kerjasama seterusnya antara mereka selepas Lone Survivor, Deepwater Horizon dan Patriots Day.


Menurut The Hollywood Reporter, STX telah merekrut Umair Aleem untuk menulis skrip bagi sekuel filem Mile 22 walaupun filem tersebut akan ditayangkan pada Ogos ini. STX juga mengharapkan bahawa Mile 22 akan menjadi francais yang berkembang melalui pelbagai medium termasuklah siri televisyen. 

Dengan bajet yang sederhana, STX mengharapkan Mile 22 dapat mencipta sebuah francais tersendiri yang ada pengikut tersendiri.




Demikianlah Artikel Walaupun Belum Ditayangkan,Sekuel, 'Mile 22' Kini Sudah Dalam Proses Perbincangan

Sekianlah artikel Walaupun Belum Ditayangkan,Sekuel, 'Mile 22' Kini Sudah Dalam Proses Perbincangan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: