Reezal Merican dan Shaikh Hussein calon MT UMNO P.Pinang

Reezal Merican dan Shaikh Hussein calon MT UMNO P.Pinang - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Reezal Merican dan Shaikh Hussein calon MT UMNO P.Pinang, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Reezal Merican dan Shaikh Hussein calon MT UMNO P.Pinang
link : Reezal Merican dan Shaikh Hussein calon MT UMNO P.Pinang

Baca juga


Reezal Merican dan Shaikh Hussein calon MT UMNO P.Pinang

UMNO Pulau Pinang akan menghantar dua pencalonan untuk bertanding jawatan Ahli Majlis Tertinggi (MT) parti itu bagi pemilihan UMNO hujung bulan ini.

Ahli Parlimen Kepala Batas yang juga Ketua UMNO Bahagian Parlimen itu, Datuk Seri Reezal Merican Naina Merican berkata, selain beliau, turut mengemukakan pencalonan untuk jawatan itu ialah Ketua UMNO Bahagian Bagan, Datuk Ir. Shaikh Hussein Mydin.

“Kita (UMNO Pulau Pinang) hanya tampilkan dua calon iaitu satu muka lama (beliau sendiri) serta muka baharu (Shaikh Hussein) dan kedua-dua kami masih muda iaitu bawah 50 tahun.

“Ini (pencalonan) bagi penuhi syarat parti yang mahukan orang muda (untuk jawatan MT) untuk sesi 2018-2021 nanti,” katanya.

Dalam pada itu, Reezal Merican yang juga Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO negeri berkata, pemilihan Pengerusi baharu bagi menggantikan penyandang ketika ini, Datuk Seri Zainal Abidin Osman hanya akan dibuat selepas pemilihan UMNO berlangsung.

“Ketika ini, beliau (Zainal Abidin) masih lagi Pengerusi (UMNO Pulau Pinang) dan menjalankan tugas-tugas sebagai Pengerusi,” katanya yang memberitahu, jawatan tersebut dibuat secara lantikan dan bukan pemilihan.-16/6/2018



Sumber Reezal Merican dan Shaikh Hussein calon MT UMNO P.Pinang


Demikianlah Artikel Reezal Merican dan Shaikh Hussein calon MT UMNO P.Pinang

Sekianlah artikel Reezal Merican dan Shaikh Hussein calon MT UMNO P.Pinang kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: