Debat Presiden UMNO di Astro Awani 9.30 malam 29 Jun

Debat Presiden UMNO di Astro Awani 9.30 malam 29 Jun - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Debat Presiden UMNO di Astro Awani 9.30 malam 29 Jun, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Debat Presiden UMNO di Astro Awani 9.30 malam 29 Jun
link : Debat Presiden UMNO di Astro Awani 9.30 malam 29 Jun

Baca juga


Debat Presiden UMNO di Astro Awani 9.30 malam 29 Jun

Semuanya sudah set untuk debat calon jawatan Presiden UMNO.Ia akan disiar menerusi saluran Astro Awani pada jam 9.30 malam 29 Jun ini.

Setakat ini dua calon jawatan Presiden UMNO, Tengku Razaleigh Hamzah dan Khairy Jamaluddin Abu Bakar telah mengesahkan akan menyertai debat itu.

Menurut laporan Astro Awani pegawai kepada kedua-dua tokoh telah menyatakan persetujuan untuk hadir di program 'Debat Presiden UMNO' itu.

Buat masa ini, Astro AWANI sedang menantikan maklum balas daripada pihak Datuk Seri Dr Zahid Hamidi sama ada bersetuju untuk bersama di dalam debat berkenaan.

Cadangan untuk berdebat muncul selepas Tengku Razaleigh Hamzah dalam temu bualnya bersama Astro AWANI menyatakan kesediaan untuk berdebat dengan dua lagi calon presiden UMNO, Zahid dan Khairy Jamaluddin bagi menjawab semua persoalan yang berbangkit.-21/6/2018



Sumber Debat Presiden UMNO di Astro Awani 9.30 malam 29 Jun


Demikianlah Artikel Debat Presiden UMNO di Astro Awani 9.30 malam 29 Jun

Sekianlah artikel Debat Presiden UMNO di Astro Awani 9.30 malam 29 Jun kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: