Pemilihan Presiden UMNO:Tengku Razaleigh buat sidang akhbar petang Sabtu...

Pemilihan Presiden UMNO:Tengku Razaleigh buat sidang akhbar petang Sabtu... - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Pemilihan Presiden UMNO:Tengku Razaleigh buat sidang akhbar petang Sabtu..., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pemilihan Presiden UMNO:Tengku Razaleigh buat sidang akhbar petang Sabtu...
link : Pemilihan Presiden UMNO:Tengku Razaleigh buat sidang akhbar petang Sabtu...

Baca juga


Pemilihan Presiden UMNO:Tengku Razaleigh buat sidang akhbar petang Sabtu...

 
Jadi ke tidak Tengku Razaleigh Hamzah bertanding jawatan Presiden UMNO untuk pemilihan pada 30 Jun ini?
 
Ikut undangan yang diterima oleh media pada Jumaat bekas Menteri Kewangan dan Ketua UMNO Bahagian Gua Musang itu dijadual buat sidang akhbar pada jam 2 petang esok,Sabtu.
 
Undangan itu tidak sebut apa tujuan sidang akhbar tetapi dipercayai berkaitan desakan kalangan ahli agar beliau bertanding jawatan nombor satu parti itu.
 
Hari terakhir serahan pencalonan ialah lusa,Ahad.
 
Setakat ini Naib Presiden UMNO yang jalan tugas Presiden Datuk Seri Dr Zahid Hamidi sudah serah pencalonan untuk jawatan Presiden.- 15/6/2018
 


Sumber Pemilihan Presiden UMNO:Tengku Razaleigh buat sidang akhbar petang Sabtu...


Demikianlah Artikel Pemilihan Presiden UMNO:Tengku Razaleigh buat sidang akhbar petang Sabtu...

Sekianlah artikel Pemilihan Presiden UMNO:Tengku Razaleigh buat sidang akhbar petang Sabtu... kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: