Wanita jadian le mpang perempuan sejati berulang kali di KLCC

Wanita jadian le mpang perempuan sejati berulang kali di KLCC - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Wanita jadian le mpang perempuan sejati berulang kali di KLCC, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Wanita jadian le mpang perempuan sejati berulang kali di KLCC
link : Wanita jadian le mpang perempuan sejati berulang kali di KLCC

Baca juga


Wanita jadian le mpang perempuan sejati berulang kali di KLCC



Berda sarkan r akaman video, "maknyah" itu dilihat menarik dan me ma ksa seorang wanita supaya keluar dari prem is Guardian yang diperc ayai terletak di K LCC sebelum beru lang kali dilihat men am par wanita berkenaan.

Wanita itu dilihat cuba melaw an bagi mempe rta hankan diri, apabila dilem pang buat kali ket iga, namun faham saha jalah, kudrat "makn yah" berke naan nampaknya mengatasi wanita tersebut.

Maknyah lempang perempuan di KLCC

Kedengaran juga maknyah itu mengarahkan seseorang untuk mengambil gunting, dan mahu mengg unt ing rambut perempuan berkenaan kelihatan tidak berdaya.

Berdasarkan salinan laporan polis yang dibuat oleh wanita tersebut, kejadian itu didakwa berlaku pada 27 Januari 2019 (kelmarin), jam 5 petang di Guardian Farmasi KLCC.

Wanita itu juga dipercayai bekerja di Guardian, sebagai "penasi hat keca ntikan," dan menurutnya, ketika kejadian, dua orang mak nyah dan seorang lelaki Melayu telah datang ke arahnya.

Laporan itu juga mendakwa salah seorang mak nyah yang juga merupakan pembantu peribadi (PA) Sajat telah menarik wanita itu keluar dari farmasi sebelum ketiga-tiga mereka m em u kul, men arik rambut dan mena m par mukanya.

Menurutnya lagi dia cuba melawan untuk memperta hankan diri tetapi ketiga-tiga mereka meny erang secara ser entak dan berlaku perg elutan sehin ggalah pihak keselam atan datang dan meleraikan pergaduhan.

Ketiga-tiga penyerang (dua maknyah dan seorang lelaki) itu telah dibawa ke pejabat keselamatan KLCC.

"Semasa di pejabat tersebut salah seorang mak nyah telah meng u gut saya dengan berkata dia akan mengula ngi perbu atan kerana masih berde nd am dengan saya,"

"Akibat dari k ejadian tersebut saya men galami beberapa ke ce der aan di jari, muka dan rasa sa kit di baha gian badan," dakwa wanita itu.

Dakwanya lagi, selepas kejadian itu, telefon bimbit miliknya jenis iPhone 7 plus, berwarna rosegold telah hilang dipercayai diambil oleh seseorang.

sumber : milosuam.net

Sumber Wanita jadian le mpang perempuan sejati berulang kali di KLCC


Demikianlah Artikel Wanita jadian le mpang perempuan sejati berulang kali di KLCC

Sekianlah artikel Wanita jadian le mpang perempuan sejati berulang kali di KLCC kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: