'Mengalir air mata jantan aku lepas tengok isteri meneran, ketap gigi, digunting' - Lelaki ini insaf setelah melihat isterinya bersalin

'Mengalir air mata jantan aku lepas tengok isteri meneran, ketap gigi, digunting' - Lelaki ini insaf setelah melihat isterinya bersalin - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang 'Mengalir air mata jantan aku lepas tengok isteri meneran, ketap gigi, digunting' - Lelaki ini insaf setelah melihat isterinya bersalin, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 'Mengalir air mata jantan aku lepas tengok isteri meneran, ketap gigi, digunting' - Lelaki ini insaf setelah melihat isterinya bersalin
link : 'Mengalir air mata jantan aku lepas tengok isteri meneran, ketap gigi, digunting' - Lelaki ini insaf setelah melihat isterinya bersalin

Baca juga


'Mengalir air mata jantan aku lepas tengok isteri meneran, ketap gigi, digunting' - Lelaki ini insaf setelah melihat isterinya bersalin



Pernah masuk la bour room ketika isteri anda nak bers alin? Bagi yang pernah masuk, sudah pasti suara jeritan, raungan atau yang sewaktu dengannya masih melekat di minda. Alangkah ka sihan mendengar jeritan kes ak itan ibu-ibu mela hirkan anak, membuatkan suami insaf dan kasihan dengan keadaan isteri.

Oleh itu, janganlah memarahi, menengking atau mengasari isteri/ibu. Sesungguhnya pengorbanan mereka tidak ternilai. Tanpa mereka, kita mungkin tidak dilahirkan ke dunia ini. Semoga perkongsian dari Izyan Nasir ini memberi manfaat kepada semua.

DULU Ahmad dilahi rkan dilahi rkan secara c zer. Jadi perasaan sedih itu tak berapa sampai. Alhamdulillah kali ini bers alin secara normal. Fuh! Dia punya sayang pada bini bertambah kaw-kaw!

Mana tak sayang, kita tengok sendiri isteri men eran, meng etap gigi bukan sekali, tetapi berkali-kali. Mengalir air mata sambil mulut tak berhenti-henti bismillah selawat semua. Datang pula doktor gunting tu (buka laluan). Prapp!! Bini kita kot orang gu nting?! Sedih wey!


Satu saja nak pesan, nak jadi bapa orang nanti masuklah lab our room (Dewan Bersalin), temankan isteri dan bagi semangat pada isteri. Bukannya masuk labour room sebab nak eksyen dan berbangga konon jadi suami yang berani. Tengok sendiri bagaimana keadaan isteri pada ketika itu.




Nanti bila bergaduh dengan isteri atau ibu sendiri, bolehlah fikirkan balik apakah berbaloi bergaduh dengan mereka jika hendak dibandingkan dengan pengorb anan isteri/ibu yang mengandungkan anaknya selama sembilan bulan, buat pemeriksaan di klinik/hospital dua tiga kali sebula n, melayan contraction 6-7 jam dan separuh ma ti nak melahirkan awak dan zuriat awak.

Okay, sekian dari suami yang baru insaf semalam. Harap insaf lamalah sikit, tara nak dapat lain nanti. Hahaha! #donebeletiaq.

Sumber: Izyan Nasir via thereporter.my

Sumber 'Mengalir air mata jantan aku lepas tengok isteri meneran, ketap gigi, digunting' - Lelaki ini insaf setelah melihat isterinya bersalin


Demikianlah Artikel 'Mengalir air mata jantan aku lepas tengok isteri meneran, ketap gigi, digunting' - Lelaki ini insaf setelah melihat isterinya bersalin

Sekianlah artikel 'Mengalir air mata jantan aku lepas tengok isteri meneran, ketap gigi, digunting' - Lelaki ini insaf setelah melihat isterinya bersalin kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: