“Macam Tak Percaya Dulu Kos Kahwin Kami RM700 Je,” – Aeril

“Macam Tak Percaya Dulu Kos Kahwin Kami RM700 Je,” – Aeril - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang “Macam Tak Percaya Dulu Kos Kahwin Kami RM700 Je,” – Aeril, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : “Macam Tak Percaya Dulu Kos Kahwin Kami RM700 Je,” – Aeril
link : “Macam Tak Percaya Dulu Kos Kahwin Kami RM700 Je,” – Aeril

Baca juga


“Macam Tak Percaya Dulu Kos Kahwin Kami RM700 Je,” – Aeril



Tujuh tahun melayari bahagia bersama, Aeril Zafrel menerusi laman Twitter memuat naik kapsyen cukup memberi makna.

“Bila ingat balik, macam tak percaya plak. Dulu kos kami kahwin RM700 je. Haha,” tulisnya ringkas.

bila ingat balik,macam tak percaya plak. dulu kos kami kahwin rm 700 je.haha😅😅 pic.twitter.com/meVZXzSj3H

— AERIL ZAFREL (@aerilzafrel) January 27, 2019

Aeril dan Wawa Zainal antara pasangan selebriti yang cukup romantis dan selalu menghiburkan peminat dengan gurauan manja di laman sosial mereka.

Kagum dengan sifat bersederhana pelakon kacak ini, netizen menyarankan agar dia berkongsi tips bagaimana mengurangkan kos untuk berkahwin.


Malah, perkongsian Aeril turut membuka mata peminat bahawa nilai yang mahal tidak menjamin kebahagiaan yang kekal.




Foto : Twitter Aeril Zafrel

Alhamdullilah, Aeril dan Wawa Akhirnya Masuk Rumah Baharu

Selepas enam tahun mendirikan rumah tangga, pasangan bahagia Aeril Zafrel dan Wawa Zainal akhirnya berjaya memiliki rumah pertama mereka.

Berkongsi momen mengujakan itu, Wawa turut berterima kasih kepada Aeril atas usaha dan kerja keras bersama untuk memiliki mahligai idaman itu.

“Selepas enam tahun kahwin dan setahun pengubahsuaian, kami akhirnya masuk ke rumah pertama kami. Susah senang bersama,” kongsi Wawa menerusi sepotong video di Instagram.

Aeril juga sempat berseloroh dengan isterinya, selain membahagiakan mereka sekeluarga kediaman itu juga dianggap rahsia untuk isterinya ada bersamanya.

“Tips nak bagi perempuan duduk kat rumah, kita hiaskan rumah cantik-cantik. Betul ke?” tulis Aeril sambil berkongsi dekorasi dalaman kediaman tiga tingkat itu.



Perkongsian Wawa dan Aeril itu mendapat pujian daripada netizen yang menyifatkan kediaman mewah itu ganjaran atas titik peluh mereka bersama.

Kediaman Aeril dan Wawa diubah suai oleh pereka hiasan dalaman popular, Lentera Creative Home.



Apakata, kita lihat sendiri rumah baharu milik pasangan Aeril dan Wawa ini.

FOTO:













Sumber : mediahiburan via diaridunia.net

Sumber “Macam Tak Percaya Dulu Kos Kahwin Kami RM700 Je,” – Aeril


Demikianlah Artikel “Macam Tak Percaya Dulu Kos Kahwin Kami RM700 Je,” – Aeril

Sekianlah artikel “Macam Tak Percaya Dulu Kos Kahwin Kami RM700 Je,” – Aeril kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: