Pasangan disangka suami isteri meninggal dalam kebakaran sebenarnya masih belum berkahwin

Pasangan disangka suami isteri meninggal dalam kebakaran sebenarnya masih belum berkahwin - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Pasangan disangka suami isteri meninggal dalam kebakaran sebenarnya masih belum berkahwin, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pasangan disangka suami isteri meninggal dalam kebakaran sebenarnya masih belum berkahwin
link : Pasangan disangka suami isteri meninggal dalam kebakaran sebenarnya masih belum berkahwin

Baca juga


Pasangan disangka suami isteri meninggal dalam kebakaran sebenarnya masih belum berkahwin



Siasatan kes kem atian seorang lelaki dan wanita yang disangka pengantin baharu dalam kebak aran di sebuah rumah teres di Taman Desa Vista, Bandar Baru Salak Tinggi, Sepang kelmarin bertambah rumit apabila kedua-dua mereka disahkan masih belum berkahwin.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Selangor, Senior Asisten Komisioner Fadzil Ahmat berkata, siasatan awal mendapati mereka masih belum mempuyai sebarang ikatan dan merancang majlis perkahwinan pada Jumaat ini.

Jelasnya, menerusi siasatan polis terhadap jiran terdekat, kedua-dua mangsa juga telah tinggal di rumah tersebut sejak enam bulan lalu.

“Mangsa lelaki, Wan Baharul Nizam Wan Bakar,35, merupakan seorang duda dan mempunyai tiga orang anak. Dia juga telah berpisah dengan isteri pertamanya dua tahun lalu.

“Punca kema tiannya menerusi hasil bed  ah siasat mendapati mangsa lem as akibat asap kebak  aran,” katanya ketika dihubungi Kosmo! Online sebentar tadi.

Tambah Fadzil, siasatan lanjut terhadap kes itu masih dijalankan.



Akhbar Kosmo! hari ini melaporkan, kes ke mat  ian lelaki dan wanita itu diklasifikasikan sebagai kes bu n  uh.

Hasil laporan awal bed  ah sias  at terhadap may at Norwahidah Abdul Hamid, 28, mendapati ada unsur jena  yah apabila terdapat kesan keced   eraan akibat hentakan benda keras di kepalanya.

Polis sedang dalam proses merekod beberapa keterangan individu di tempat kejadian bagi membantu siasatan kes tersebut.

Kertas siasatan kes tersebut telah dibuka mengikut Seksyen 302 Kanun Kes  ek  saan kerana memb  unuh - K! ONLINE

Sumber Pasangan disangka suami isteri meninggal dalam kebakaran sebenarnya masih belum berkahwin


Demikianlah Artikel Pasangan disangka suami isteri meninggal dalam kebakaran sebenarnya masih belum berkahwin

Sekianlah artikel Pasangan disangka suami isteri meninggal dalam kebakaran sebenarnya masih belum berkahwin kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: