“Sekarang saya gembira” – Dato Vida

“Sekarang saya gembira” – Dato Vida - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang “Sekarang saya gembira” – Dato Vida, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : “Sekarang saya gembira” – Dato Vida
link : “Sekarang saya gembira” – Dato Vida

Baca juga


“Sekarang saya gembira” – Dato Vida

JUTAWAN kosmetik Datuk Seri Hasmiza Othman atau Datuk Seri Vida yang juga penaja utama program realiti popular Gegar Vaganza musim keempat (GV4) mengakui sangat gembira dan teruja dengan layanan yang diberikan pihak Astro di konsert pertama program itu, malam kelmarin.

Vida berkata, dia berpuas hati dengan setiap pendedahan dan peluang yang diberikan bagi mempromosikan produknya.

“Konsert pertama GV4 mengubat luka dan kecewa saya sebelum ini. Saya sangat gembira dengan layanan baik pihak Astro dan persembahan mantap setiap peserta.

“GV4 berlangsung dengan penuh meriah apabila pengacaranya, Nabil dan Jihan juga dilihat berjaya memberikan suntikan baru dalam program terbabit dengan penuh lawak jenaka. Selain itu, barisan juri kali ini juga hebat.

“Pada minggu pertama ini juga saya sudah diberikan mikrofon sendiri untuk ‘mencelah’, namun mengikut batas dan garis panduan yang perlu saya patuhi sebagai penaja,” katanya.

Vida sebelum ini menyelar pihak Astro di Instagram kerana tidak memberinya peluang bercakap di sidang media program itu.

Vida memuat naik empat rakaman video berserta status meluahkan rasa kurang puas hati dan kecewa terhadap Astro di Instagram sebaik sidang media itu tamat.

Menurut Vida, dia sudah tidak lagi marah, sebaliknya seronok apabila GV4 kini bersiaran secara langsung di sebuah dewan yang gah dengan konsep pentas yang lebih besar.

“Ini baru dinamakan sebuah konsert apabila pentas dan pencahayaan dewan terbabit kelihatan mewah. Jadi, sebagai penaja saya sudah pasti berasa gembira dan berpuas hati dengan bajet yang dikeluarkan untuk menaja program ini,” katanya.

 

Sumber: Harian Metro



Sumber “Sekarang saya gembira” – Dato Vida


Demikianlah Artikel “Sekarang saya gembira” – Dato Vida

Sekianlah artikel “Sekarang saya gembira” – Dato Vida kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: