Kelibat wanita terjun dari tingkat 6 kompleks beli-belah Genting Highlands

Kelibat wanita terjun dari tingkat 6 kompleks beli-belah Genting Highlands - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Kelibat wanita terjun dari tingkat 6 kompleks beli-belah Genting Highlands, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kelibat wanita terjun dari tingkat 6 kompleks beli-belah Genting Highlands
link : Kelibat wanita terjun dari tingkat 6 kompleks beli-belah Genting Highlands

Baca juga


Kelibat wanita terjun dari tingkat 6 kompleks beli-belah Genting Highlands

PENGUNJUNG kompleks beli-belah di pusat peranginan Genting Highlands, Bentong, gempar selepas menyaksikan kelibat seorang wanita terjun dari tingkat enam bangunan sebelum maut di tempat kejadian, semalam.

Dalam kejadian 2.21 petang itu, wanita berusia 23 tahun dikatakan berdiri di kawasan pakir pusat beli-belah sebelum bertindak membunuh diri.

Pemangku Ketua Polis Daerah Bentong Deputi Superintendan Zainudin Abdul Hamid berkata, berdasarkan rakaman kamera litar tertutup (CCTV) ketika kejadian mangsa dipercayai berseorangan sebelum terjun dari ketinggian hampir 25 meter.

“Polis masih menyiasat motif wanita itu membunuh diri. Keterangan keluarga dan rakannya diambil bagi membantu siasatan,” katanya ketika dihubungi, hari ini.

Beliau berkata, mangsa disahkan meninggal dunia di tempat kejadian selepas mengalami kecederaan parah di badan dan kepala.

Zainudin berkata, mayat diserahkan kepada keluarga sebaik proses bedah siasat selesai dilakukan di Hospital Bentong dan kes diklasifikasikan sebagai mati mengejut.

 

Sumber: Harian Metro



Sumber Kelibat wanita terjun dari tingkat 6 kompleks beli-belah Genting Highlands


Demikianlah Artikel Kelibat wanita terjun dari tingkat 6 kompleks beli-belah Genting Highlands

Sekianlah artikel Kelibat wanita terjun dari tingkat 6 kompleks beli-belah Genting Highlands kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: