Ceroboh rumah orang tapi tertidur, penganggur ditahan

Ceroboh rumah orang tapi tertidur, penganggur ditahan - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Ceroboh rumah orang tapi tertidur, penganggur ditahan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Ceroboh rumah orang tapi tertidur, penganggur ditahan
link : Ceroboh rumah orang tapi tertidur, penganggur ditahan

Baca juga


Ceroboh rumah orang tapi tertidur, penganggur ditahan

Polis Johor Baru Selatan menahan seorang penganggur yang menceroboh rumah seorang warga emas. ― Paparan skrin GooglePolis Johor Baru Selatan menahan seorang penganggur yang menceroboh rumah seorang warga emas. ― Paparan skrin GoogleJOHOR BARU, 31 Okt ― Seorang pengganggur yang tertidur setelah menceroboh rumah seorang warga emas di Stulang Laut di sini awal pagi tadi ditahan.

Ketua Polis Johor Baru Selatan ACP Shahurinain Jais berkata dalam kejadian 5.50 pagi itu wanita tersebut yang berusia 64 tahun terkejut apabila melihat individu berkenaan sedang terbaring di dapur sebelum dia menghubungi pihak polis bagi meminta bantuan.

Beliau berkata suspek yang berumur 38 tahun itu kemudian ditangkap dan dibawa ke balai polis.

“Menerusi siasatan awal, suspek masuk ke rumah itu melalui pintu pagar belakang rumah yang tidak berkunci.

“Selain itu dia didapati positif dadah jenis methamphetamine serta mempunyai empat rekod jenayah lampau berkaitan senjata berbahaya dan kes dadah,” katanya dalam kenyataan. ― Bernama



Sumber Ceroboh rumah orang tapi tertidur, penganggur ditahan


Demikianlah Artikel Ceroboh rumah orang tapi tertidur, penganggur ditahan

Sekianlah artikel Ceroboh rumah orang tapi tertidur, penganggur ditahan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: