Janganlah Nanti Sampai Bila Orang Tanya Siapakah Itu Rosmah Mansor, Najib Bagi Jawapan 'Tak Tahu' - Netizen

Janganlah Nanti Sampai Bila Orang Tanya Siapakah Itu Rosmah Mansor, Najib Bagi Jawapan 'Tak Tahu' - Netizen - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Janganlah Nanti Sampai Bila Orang Tanya Siapakah Itu Rosmah Mansor, Najib Bagi Jawapan 'Tak Tahu' - Netizen, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Janganlah Nanti Sampai Bila Orang Tanya Siapakah Itu Rosmah Mansor, Najib Bagi Jawapan 'Tak Tahu' - Netizen
link : Janganlah Nanti Sampai Bila Orang Tanya Siapakah Itu Rosmah Mansor, Najib Bagi Jawapan 'Tak Tahu' - Netizen

Baca juga


Janganlah Nanti Sampai Bila Orang Tanya Siapakah Itu Rosmah Mansor, Najib Bagi Jawapan 'Tak Tahu' - Netizen



Pendedahan MalaysiaKini mengenai sepucuk surat daripada Bahagian Penyelidikan Jabatan Perdana Menteri kepada Agensi Perisikan Pusat (CIA), Amerika Syarikat (AS) sebelum Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU-14) lalu mencetuskan kekecohan di kalangan rakyat.

Isu itu menjadi semakin hangat apabila mantan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak menafikan surat berkenaan dihantar atas arahannya selain mendakwa beliau tidak tahu menahu mengenainya.

Pelbagai reaksi ditunjukkan rakyat menerusi laman media sosial di mana rata-ratanya menyuarakan kekhuatiran sekiranya Najib melakukan suatu tindakan yang boleh menyebabkannya dilabel sebagai pengkhianat negara.


Habislah kita kena nyanyi lagu kebangsaan Amerika



Ramai netizen mempersoalkan kenyataan Najib menafikan surat berkenaan sedangkan terdapat tandatangannya di atas surat itu.

"Yang mana satu betul ni Najib oii," komen netizen.



Sementara itu, segelintir netizen menyindir bekas PM itu yang sering mengeluarkan jawapan 'Saya Tak Tahu'.


Najib, apa yang dia tahu?

Dalam masa sama, beberapa netizen berseloroh 'memetik' nama isterinya, Datin Seri Rosmah Mansor yang kononnya boleh memberikan jawapan yang lebih baik daripada 'tak tahu'.



Sementara itu, segelintir netizen menyatakan perasaan mereka yang sudah muak dengan jawapan sama diberikan bekas pemimpin negara itu.


Muak dengan alasan tak tahu



Sebelum ini, MalaysiaKini mendedahkan sepucuk surat dikirimkan kepada CIA yang meminta AS memberi sokongan kepada Najib sekiranya kerajaan Barisan Nasional menang walau dengan hanya majoriti mudah atau satu kerusi. - CARI





Sumber Janganlah Nanti Sampai Bila Orang Tanya Siapakah Itu Rosmah Mansor, Najib Bagi Jawapan 'Tak Tahu' - Netizen


Demikianlah Artikel Janganlah Nanti Sampai Bila Orang Tanya Siapakah Itu Rosmah Mansor, Najib Bagi Jawapan 'Tak Tahu' - Netizen

Sekianlah artikel Janganlah Nanti Sampai Bila Orang Tanya Siapakah Itu Rosmah Mansor, Najib Bagi Jawapan 'Tak Tahu' - Netizen kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: