Datin Paduka Umie Aida Akhirnya Izinkan Suaminya Untuk Kahwin Dua?

Datin Paduka Umie Aida Akhirnya Izinkan Suaminya Untuk Kahwin Dua? - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Datin Paduka Umie Aida Akhirnya Izinkan Suaminya Untuk Kahwin Dua?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Datin Paduka Umie Aida Akhirnya Izinkan Suaminya Untuk Kahwin Dua?
link : Datin Paduka Umie Aida Akhirnya Izinkan Suaminya Untuk Kahwin Dua?

Baca juga


Datin Paduka Umie Aida Akhirnya Izinkan Suaminya Untuk Kahwin Dua?



Keputusan tersebut dilakukan oleh pelakon filem Dukun itu sebaik sahaja bangun daripada tidur pada pagi tadi dengan berkongsi sebuah posting di laman Instagram miliknya.

Bangun tidur tiba2…



Umie mengakui dirinya bukanlah seorang isteri yang sempurna serta tidak tahu mengapa dan sebab utama dia berkata sedemikian kepada suaminya.

“Me cakap me tahu me bukan isteri yang sempurna. Hmmm… Entahlah… kenapa dan mengapa me boleh cakap begitu.



“Tapi yes… Me izinkan dan me nak abang tahu itu. Mood gerhana bulan kot,” tambahnya.

Rata-rata peminat dan pengikutnya juga seakan-akan terkejut dengan tindakan itu namun masih mendoakan rumah tangga Umie dan suami kekal bahagia.

Payung syurga beb!




Macam2 mood datin ni…




Semoga Allah bagi kebahagiaan buat sis!





sumber dipetik dari ohmymedia


Sumber Datin Paduka Umie Aida Akhirnya Izinkan Suaminya Untuk Kahwin Dua?


Demikianlah Artikel Datin Paduka Umie Aida Akhirnya Izinkan Suaminya Untuk Kahwin Dua?

Sekianlah artikel Datin Paduka Umie Aida Akhirnya Izinkan Suaminya Untuk Kahwin Dua? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: