Video Pelajar perempuan SMK Kunak dibelasah sekumpulan pelajar: “Tunggulah nasib kamu nanti…”

Video Pelajar perempuan SMK Kunak dibelasah sekumpulan pelajar: “Tunggulah nasib kamu nanti…” - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Video Pelajar perempuan SMK Kunak dibelasah sekumpulan pelajar: “Tunggulah nasib kamu nanti…”, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Video Pelajar perempuan SMK Kunak dibelasah sekumpulan pelajar: “Tunggulah nasib kamu nanti…”
link : Video Pelajar perempuan SMK Kunak dibelasah sekumpulan pelajar: “Tunggulah nasib kamu nanti…”

Baca juga


Video Pelajar perempuan SMK Kunak dibelasah sekumpulan pelajar: “Tunggulah nasib kamu nanti…”

Video pelajar perempuan di Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) di Kunak, dibelasah sekumpulan pelajar tular di laman sosial sejak malam semalam.

Video berdurasi 1 minit 39 saat itu menunjukkan mangsa yang memakai tudung ditumbuk sebelum beberapa lagi pelajar perempuan campur tangan dan turut menumbuk serta menendang mangsa bertubi-tubi.

Mangsa cuba mengelak namun terus dibelasah sehingga terjatuh sebelum dipijak dan ditumbuk.

Ketika itu, mangsa merayu supaya diselesaikan cara baik namun tidak diendahkan malah mangsa terus dipukul.

Ketua Polis Daerah Kunak Superintendan Mohd Nasaruddin M Nasir ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan mengenai kejadian itu dan siasatan masih dijalankan.

“Kejadian itu benar dan polis menyiasatnya,” katanya.

 

Sumber: Harian Metro

 



Sumber Video Pelajar perempuan SMK Kunak dibelasah sekumpulan pelajar: “Tunggulah nasib kamu nanti…”


Demikianlah Artikel Video Pelajar perempuan SMK Kunak dibelasah sekumpulan pelajar: “Tunggulah nasib kamu nanti…”

Sekianlah artikel Video Pelajar perempuan SMK Kunak dibelasah sekumpulan pelajar: “Tunggulah nasib kamu nanti…” kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: