Gara-gara tawar-menawar harga karpet: 8 lelaki Pakistan belasah dua beradik anggota polis ditahan

Gara-gara tawar-menawar harga karpet: 8 lelaki Pakistan belasah dua beradik anggota polis ditahan - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Gara-gara tawar-menawar harga karpet: 8 lelaki Pakistan belasah dua beradik anggota polis ditahan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Gara-gara tawar-menawar harga karpet: 8 lelaki Pakistan belasah dua beradik anggota polis ditahan
link : Gara-gara tawar-menawar harga karpet: 8 lelaki Pakistan belasah dua beradik anggota polis ditahan

Baca juga


Gara-gara tawar-menawar harga karpet: 8 lelaki Pakistan belasah dua beradik anggota polis ditahan

KUALA LUMPUR: Polis menahan lapan warga Pakistan selepas dipercayai terbabit dalam kes pukul dua anggota polis di sebuah kedai permaidani, Kawasan Perindustrian Nilai 3, Negeri Sembilan petang semalam.

Kejadian dipercayai berpunca daripada salah faham ketika proses tawar-menawar harga pembelian karpet antara keluarga anggota polis terbabit bersama warga Pakistan yang juga pemilik kedai.

Gara-gara tawar-menawar harga karpet: 8 lelaki Pakistan belasah dua beradik anggota polis ditahan

Gara-gara tawar-menawar harga karpet: 8 lelaki Pakistan belasah dua beradik anggota polis ditahan

Sebahagian daripada lapan lelaki Pakistan yang dipercayai terbabit dalam kes memukul dua anggota polis di sebuah kedai permaidani, di Kawasan Perindustrian Nilai 3, Negeri Sembilan petang semalam. – Foto ihsan Polis

Difahamkan ketika kejadian, warga Pakistan terbabit dipercayai memanggil beberapa rakannya untuk mengepung kereta yang dinaiki anggota polis berkenaan bersama keluarga sebelum memukul mereka.

Timbalan Ketua Polis Negara, Tan Sri Noor Rashid Ibrahim, berkata pada masa ini siasatan sedang dijalankan bagi mendapatkan situasi sebenar kejadian itu sebelum dapat mengenal pasti mereka yang bersalah.

“Siasatan kes ini dijalankan mengikut peruntukan undang-undang yang ada tanpa mengambil kira mereka yang terbabit adalah anggota polis atau orang awam, kita tidak akan berkompromi.

“Saya juga ingin mengingatkan kepada mana-mana warga asing yang berada di negara ini supaya menghormati undang-undang ditetapkan dan tidak mengambil tindakan sesuka hati,” katanya dalam sidang media di Bukit Aman.

Dalam kejadian jam 3 petang semalam, mangsa anggota polis Bukit Aman, bersama keluarga dilaporkan pergi ke sebuah kedai permaidani untuk membeli karpet dan berlaku salah faham semasa mereka menjalankan urusan pembelian.

Sebaik mangsa meninggalkan kedai berkenaan, seorang lelaki warga Pakistan dipercayai pekerja kedai terbabit secara tiba-tiba menahan kereta dinaiki anggota polis terbabit sebelum kira-kira 10 lagi warga Pakistan datang dan berlaku pergelutan.

Pada masa ini siasatan sedang dijalankan mengikut Seksyen 148 Kanun Keseksaan kerana merusuh.

Sumber: Bharian



Sumber Gara-gara tawar-menawar harga karpet: 8 lelaki Pakistan belasah dua beradik anggota polis ditahan


Demikianlah Artikel Gara-gara tawar-menawar harga karpet: 8 lelaki Pakistan belasah dua beradik anggota polis ditahan

Sekianlah artikel Gara-gara tawar-menawar harga karpet: 8 lelaki Pakistan belasah dua beradik anggota polis ditahan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: