Bangga dengan kejayaan I Am Me, Datuk Seri Vida mahu berduet dengan PSY pula

Bangga dengan kejayaan I Am Me, Datuk Seri Vida mahu berduet dengan PSY pula - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Bangga dengan kejayaan I Am Me, Datuk Seri Vida mahu berduet dengan PSY pula, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Bangga dengan kejayaan I Am Me, Datuk Seri Vida mahu berduet dengan PSY pula
link : Bangga dengan kejayaan I Am Me, Datuk Seri Vida mahu berduet dengan PSY pula

Baca juga


Bangga dengan kejayaan I Am Me, Datuk Seri Vida mahu berduet dengan PSY pula

Bangga dengan kejayaan I Am Me, Datuk Seri Vida mahu berduet dengan PSY pula

Bangga dengan kejayaan I Am Me, Datuk Seri Vida mahu berduet dengan PSY pula

wahh , meletop Dato Vida !! Selepas lagu I Am Me menjadi siulan bibir peminat , kini diva kita ni nak pula berduet dengan bintang K-pop PSY .
Meskipun mendapat kritikan dan kecama dari netizen berhubung lagunya , namun DSV terus mara tanpa memikirkan aura negatif tersebut . Terkini , video lagu I Am Me kini telah mencecah 3 juta viewers dan mencapai hampir 40 ribu likes di Youtube.
DSV merasakan lagunya itu akan menembusi  pasaran antarbangsa . Oleh itu , beliau tidak akan berhenti bahkan merancang untuk berduet dengan artis lain suatu hari nanti
Ketika ditemuramah Berita Harian , DSV menyatakan hasrat beliau untuk berduet bersama PSY !
Beliau berasa teruja dan gembira dengan pencapaian lagu I Am Me .
 
‘ saya sangkakan akan ambil masa yang lama untuk lagu ini dikenali , ternyata ia mampu tular dalam tempoh yang singkat ‘
‘saya mengharapkan ia menjadi fenomena bukan setakat di negara ini bahkan di luar negara kelak’
Semoga tercapai cita-cita DSV suatu hari nanti ok !
sumber : BH online
Via: SK


Sumber Bangga dengan kejayaan I Am Me, Datuk Seri Vida mahu berduet dengan PSY pula


Demikianlah Artikel Bangga dengan kejayaan I Am Me, Datuk Seri Vida mahu berduet dengan PSY pula

Sekianlah artikel Bangga dengan kejayaan I Am Me, Datuk Seri Vida mahu berduet dengan PSY pula kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: