Bengang jantina dipersoal, Sajat muat naik video bukti dia perempuan

Bengang jantina dipersoal, Sajat muat naik video bukti dia perempuan - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Bengang jantina dipersoal, Sajat muat naik video bukti dia perempuan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Bengang jantina dipersoal, Sajat muat naik video bukti dia perempuan
link : Bengang jantina dipersoal, Sajat muat naik video bukti dia perempuan

Baca juga


Bengang jantina dipersoal, Sajat muat naik video bukti dia perempuan

SUSULAN banyak spekulasi timbul dan ramai netizen tampil dengan pelbagai bukti kononnya Nur Sajat merupakan seorang lelaki, usahawan kosmetik terkenal itu memuat naik sebuah video bagi membuktikan dirinya seorang wanita.

Video berdurasi 59 saat tersebut dimuat naik di laman sosial milik sebelum dibuang beberapa jam selepas itu.

Bagaimanapun terdapat pihak memuat naik semula video tersebut di laman Youtube.

“Sorry, (maaf) kita perempuan okay!” katanya di dalam video tersebut.

Terdahulu,  isu nama sebenarnya yang menjadi tular di laman sosial apabila ada yang mendakwa nama sebenar Nur Sajat adalah Muhammad Sajjad Kamaruz Zaman sehingga mencetuskan spekulasi mengenai jantinanya.

 

Sumber: Sinar Harian

 



Sumber Bengang jantina dipersoal, Sajat muat naik video bukti dia perempuan


Demikianlah Artikel Bengang jantina dipersoal, Sajat muat naik video bukti dia perempuan

Sekianlah artikel Bengang jantina dipersoal, Sajat muat naik video bukti dia perempuan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: