Suami Tergamak Gigit Dan Koyakkan Anu Isteri Sebelum Bunuh

Suami Tergamak Gigit Dan Koyakkan Anu Isteri Sebelum Bunuh - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Suami Tergamak Gigit Dan Koyakkan Anu Isteri Sebelum Bunuh, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Suami Tergamak Gigit Dan Koyakkan Anu Isteri Sebelum Bunuh
link : Suami Tergamak Gigit Dan Koyakkan Anu Isteri Sebelum Bunuh

Baca juga


Suami Tergamak Gigit Dan Koyakkan Anu Isteri Sebelum Bunuh

 Suami Tergamak Gigit Dan Koyakkan Anu Isteri Sebelum Bunuh

Kejam dan sadis, itulah kata yang tepat ditujukan kepada seorang suami Dedi 23, yang sanggup membunuh isterinya dengan kejam.

Sinta 20 ditemukan di dalam bilik rumah mereka di desa Tigapanah, Medan khamis lalu dengan tempurung kepala pecah selain luka lebam-lebam di muka.

Tidak hanya itu, bahagian kemaluan wanita beranak satu itu juga didapati koyak serta mengeluarkan darah yang banyak.

Info yang dikutip dari Medan Metro, jenazah pertama kali ditemukan oleh orang tua mangsa sendiri yang curiga sejak pagi tingkap rumah anaknya itu tidak dibuka.

Gigit Dan Koyakkan Kemaluan Isteri Sebelum Dibunuh

Teriakan seorang ibu yang melihat anaknya mati mengerikan mengundang perhatian orang ramai hingga dilaporkan kepada pihak polis.

Menurut penduduk sekitar, Dedi dilihat keluar rumah pada pagi hari kejadian bersama anaknya yang masih berusia 1.5 tahun.

Dimaklumkan Dedi adalah seorang suami yang memiliki kelainan seks (hyperseks). Hal tersebut dinyatakan oleh ibu mangsa sendiri di mana anak perempuannya kerap mengadu dengan sikap kasar suaminya ketika di ranjang.

“Dia pernah ceritakan bahawa suaminya selalu memaksanya melakukan hubungan dengan kasar dan mengadu tidak tahan lagi dengan perangai suami, katanya.

Bagaimana pun Dedi berjaya ditangkap oleh pihak polis Metro Medan semalam dan kini sudah dalam proses siasatan lanjut.

Sementara itu, hasil bedah siasat mayat menunjukkan kemaluan mangsa disumbat menggunakan benda tumpul terlebih dahulu sebelum digigit hingga mengakibatkan luka koyak yang teruk. Kemudian, kepala mangsa dipukul hingga pecah dan meninggal dunia di tempat kejadian.


Sumber Suami Tergamak Gigit Dan Koyakkan Anu Isteri Sebelum Bunuh


Demikianlah Artikel Suami Tergamak Gigit Dan Koyakkan Anu Isteri Sebelum Bunuh

Sekianlah artikel Suami Tergamak Gigit Dan Koyakkan Anu Isteri Sebelum Bunuh kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: