"Bodoh Aliff Aziz, Nak Tunjuk Kuat, Jangan La Bagi Nombor Telefon Orang Lain"

"Bodoh Aliff Aziz, Nak Tunjuk Kuat, Jangan La Bagi Nombor Telefon Orang Lain" - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang "Bodoh Aliff Aziz, Nak Tunjuk Kuat, Jangan La Bagi Nombor Telefon Orang Lain", kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : "Bodoh Aliff Aziz, Nak Tunjuk Kuat, Jangan La Bagi Nombor Telefon Orang Lain"
link : "Bodoh Aliff Aziz, Nak Tunjuk Kuat, Jangan La Bagi Nombor Telefon Orang Lain"

Baca juga


"Bodoh Aliff Aziz, Nak Tunjuk Kuat, Jangan La Bagi Nombor Telefon Orang Lain"

"Bodoh Aliff Aziz, Nak Tunjuk Kuat, Jangan La Bagi Nombor Telefon Orang Lain"

Bengang akibat dikecam hebat, pelakon dan penyanyi Aliff Aziz dengan yakin memberikan nombor telefon 'miliknya' di laman Twitter rasminya untuk memberi 'peluang' kepada Haters 'bersemuka' dengannya.

Namun, yang menjadi persoalan, kenapa Aliff Aziz memberikan nombor telefon orang lain, malah bukan miliknya? Mungkinkah beliau salah taip?

Bagi Nombor Telefon Orang Lain, Aliff Aziz Digelar Bodoh

Susulan dari tindakan Aliff Aziz itu, seorang lelaki yang digelar Ejoy, atau nama sebenarnya Mohd Faris Bin Mohd Ali menderita kerana tindakan Aliff Aziz yang menyebarkan nombor telefon miliknya di laman Twitter.

Lelaki malang itu mendapat ratusan misscall, message dan WhatsApp bertubi-tubi sehingga beliau tidak selesa untuk menjalankan kehidupan harian.

Bimbang dengan kejadian yang menimpanya, dia akhirnya membuat laporan polis berhubung isu itu. Kemungkinan, kini dia masih lagi menerima panggilan yang tak henti-henti.

Berikut merupakan bukti yang dikongsikan olehnya.

Bagi Nombor Telefon Orang Lain, Aliff Aziz Digelar Bodoh

Aliff Aziz Bagi Nombor Telefon Orang Lain

Aliff Aziz Bodoh Bagi Nombor Telefon Orang Lain

Ini pula laporan polis yang telah dibuat.

Aliff Aziz Bodoh Bagi Nombor Telefon Orang Lain

Saranan kami, kepada Aliff Aziz, sila memohon maaf secara terbuka atau peribadi kepada lelaki yang menjadi mangsa 'keberaniannya' itu.



Sumber "Bodoh Aliff Aziz, Nak Tunjuk Kuat, Jangan La Bagi Nombor Telefon Orang Lain"


Demikianlah Artikel "Bodoh Aliff Aziz, Nak Tunjuk Kuat, Jangan La Bagi Nombor Telefon Orang Lain"

Sekianlah artikel "Bodoh Aliff Aziz, Nak Tunjuk Kuat, Jangan La Bagi Nombor Telefon Orang Lain" kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: