Jutawan Kosmetik, Nur Sajat Ugut Potong Bebird PU Amin

Jutawan Kosmetik, Nur Sajat Ugut Potong Bebird PU Amin - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Jutawan Kosmetik, Nur Sajat Ugut Potong Bebird PU Amin, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Jutawan Kosmetik, Nur Sajat Ugut Potong Bebird PU Amin
link : Jutawan Kosmetik, Nur Sajat Ugut Potong Bebird PU Amin

Baca juga


Jutawan Kosmetik, Nur Sajat Ugut Potong Bebird PU Amin



Penafian : Video diatas tiada kaitan dengan artikel dibawah.

Gara-gara permintaan penceramah bebas, PU Amin meminta menghentikan promosi lagu Bobo Dimana, Nur Sajat telah memuat naik video mempertahankan lagu tersebut hingga menggugut untuk memotong kemaluan PU Amin.



Menerusi Instagram, PU Amin berkongsi gambar dengan pegawai tertinggi Jabatan Siasatan Jenayah Komersil PDRM ketika berceramah di sana, sekaligus menasihatkan beliau untuk membuat laporan kerana tindakan Sajat memegang pisau sambil menggugut untuk potong.

Bagaimanapun PU Amin masih bertimbang rasa dan meminta Sajat untuk tampil memohon maaf atau beliau tidak akan teragak-agak untuk membuat laporan sepertimana dinasihatkan oleh pihak polis mengenai ugutan tersebut.


Dalam masa yang sama, PU Amin merayu supaya pihak mereka berhenti mempromosikan lagu tersebut yang memaparkan elemen lu cah keterlaluan sehingga turut mempromosikan LGBT secara tidak langsung.

Pun begitu menerusi pencarian kami, video Sajat menggugut untuk memotong kem aluan PU Amin sudah dipadam dari media sosial. Terdahulu Aliff ada memuat naik video membidas kenyataan Pu Amin mengatakan lagunya haram. (rtky/w)

Artikel berkaitan

Lagu Dilabel Haram, Aliff Syukri Berang Dengan PU Amin


Kontroversi lagu Bobo Dimana nyanyian Datuk Seri Aliff Syukri, Nur Sajat dan Lucinta Luna semakin hangat diperkatakan. Beberapa hari lalu, muzik video terbaru lagu itu dilancarkan dan ianya mendapat perhatian PU Amin yang meluahkan rasa terkejut apabila video lagu itu dikeluarkan juga walaupun sudah diberi teguran.

Sebelum ini, PU Amin juga pernah meluahkan rasa terkilan dan terkejut melihat aksi budak sekolah agama yang terikut-ikut meniru tarian ghairah lagu Bobo Dimana.


Tidak tahan apabila beliau sering menjadi mangsa kecaman dan kutukan, Aliff memuat naik video meluahkan perasaannya serta mempersoalkan adakah kerja PU hanya untuk mengecam dan mengutuk dirinya sahaja. Dalam masa sama, Aliff memberitahu akan menyanyikan lagu nasyid dan mengharapkan ianya akan mendapat jumlah tontonan sama seperti lagu Bobo Dimana.

Video Aliff itu menarik perhatian Nur Sajat, Luna dan Saifey Illias yang turut mengkritik PU Amin. Sajat turut menggelar PU Amin seorang PU Munafik.


Rata-rata netizen yang menonton video tersebut menganggap tindakan jutawan itu keterlaluan dan dilihat seperti mencabar agama. Tidak kurang juga ada netizen yang kecewa dengan sikap Aliff yang langsung tidak boleh menerima teguran.


Bagi PU Amin, segala teguran dan kritikan yang diberikan kerana beliau mahukan yang terbaik. Apa pun, tiada salahnya untuk mengambil sesuatu teguran itu jika ianya menuju ke arah kebaikan.

Sumber artikel diambil dari https://ift.tt/2prbPCk

Sumber Jutawan Kosmetik, Nur Sajat Ugut Potong Bebird PU Amin


Demikianlah Artikel Jutawan Kosmetik, Nur Sajat Ugut Potong Bebird PU Amin

Sekianlah artikel Jutawan Kosmetik, Nur Sajat Ugut Potong Bebird PU Amin kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: