Dato Alif Syukri marah sampai nak menangis kerana dihentam hebat oleh PU AMIN

Dato Alif Syukri marah sampai nak menangis kerana dihentam hebat oleh PU AMIN - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Dato Alif Syukri marah sampai nak menangis kerana dihentam hebat oleh PU AMIN, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Dato Alif Syukri marah sampai nak menangis kerana dihentam hebat oleh PU AMIN
link : Dato Alif Syukri marah sampai nak menangis kerana dihentam hebat oleh PU AMIN

Baca juga


Dato Alif Syukri marah sampai nak menangis kerana dihentam hebat oleh PU AMIN



Dato Alif Syukri marah sampai nak menangis kerana dihentam hebat oleh PU AMIN. Moga Dato Alif insaf dan sedar apa yg dilakukannya dlm video Bobo dimana itu adalah publisiti murahan.

Dipetik dari IG PU AMIN

Hari itu lepas baca yang dia terkesan dengan dakwah PU Azman yang DM dia untuk menegur dia , saya kira dia tak teruskan untuk keluarkan music video bobo dimana ni . Rupanya masih teruskan dan promote orang untuk tengok..



Berapa ramai pendakwah kita , masa berbincang dengan beberapa orang Mufti pun semua agak kesal dengan video ini . Dia minta dinasihat secara lembut , maka ramai pendakwah nasihat secara lembut , bila tak jalan kita tegas sedikit dia kata tak ikut cara Nabi berdakwah..

Apa agak nya cara untuk pastikan kepada pelaku dan pelopor mak siat ini untuk berhenti dari sebar video softp orn yang rosak kan anakbangsa kita ? Nasihat lembut , tegas dah buat . Ya kita perlu sabar



Tapi tak kan itu alasan untuk membiarkan hukum hakam dicabar..

Ribut taufan , gempa bumi , kemarau segala macam Tuhan tunjuk masih tak terkesan ke dekat hati untuk berhenti sekejap dari promosi video LG** ini ? Anda yang sokong , yang puji , yang like juga terjerumus sama menyokong kezaliman dan kemaksiatan..

Kita kena cegah sebab apa , esok kalau bala bencana turun dia tak hancur dan ranapkan rumah orang buat maksiat , masjid , sekolah , tahfiz , surau , gereja semua hancur kerana azab . Azab tak pilih pilih

Sorang buat semua kena bantai dengan Tuhan..



Ya Allah apa lagi bencana yang kau akan turunkan setelah kedegilan dan kederhakaan yang kerap kami lakukan..

INI music video Soft Po rn dan Video promosi LG B* yang haram ditonton , haram disokong . La Taqrabu ZINA Innahu kana FAHISYAH !!!!

Kredit : PU Amin

Kredit FB Viral Oh Viral



Sumber Dato Alif Syukri marah sampai nak menangis kerana dihentam hebat oleh PU AMIN


Demikianlah Artikel Dato Alif Syukri marah sampai nak menangis kerana dihentam hebat oleh PU AMIN

Sekianlah artikel Dato Alif Syukri marah sampai nak menangis kerana dihentam hebat oleh PU AMIN kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: